My Followers

Monday, November 7, 2011

Alternatif Lain Untuk Menghilangkan Sembelit

Saya mahu berkongsi dengan blogger sekalian tentang satu produk. Anak saya telah mengalami masalah sembelit yang agak serius selama satu tahun ini. Banyak produk dan buah-buahan (betik, prune dan lain-lain) telah anak saya cuba bagi mengatasi masalah ini namun tidak satu pun berkesan.

Pada satu hari kawan anak saya mengesyorkan satu produk AVAIL iaitu GREENFIT bagi mengatasi masalah anak saya ini. Alhamdulillah, kurang sudah satu bulan mencubanya anak saya nampak keberkesanan produk ini. Jom tengok keistimewaan dan kelebihan produk ini.

Keistimewaan

  • cara yang senang, mudah dan sihat untuk membersihkan trek usus
  • tidak menyebabkan sakit perut
  • tidak mengandungi perasa, pewarna, pengawit dan gula tiruan
  • tidak mengandungi bahan julap
  • tidak mengandungi kandungan/GMO(Genetically Modigied Organism)
Kelebihan

  • meningkatkan fungsi sistem pencernaan 
  • meningkatkan tahap metabolisma tubuh
  • melembutkan najis
  • menggalakan pembiakan bakteria baik
  • mencegah pembetukan ulser usus serta keradangan pada saluran gastrousus
  • mencegah sembelit
  • membantu merawat masalah buasir
  • mengawalatur berat badan
  • mencegah masalah obesiti
  • mengurangkan risiko kanser usus besar dan kanser payu dara
  • anti pengoksidaan dan awet muda


Pek Promosi Percubaan
RM 20
3 uncang greenfit
1 shaker
(3 hari)


 Bukan ahli = 1 kotak( 15 uncang biasanya tahan 1 bulan,2hari 1kali minum ) RM 75
Ahli = 1 kotak RM 63

Cara-cara menjadi ahli :
-Beli 3 kotak greenfit, automatik jadi ahli, tapi perlu mengisi borang terlebih dahulu.
  RM 63 x 3 = RM 189
-senang bukan?  =)

Sebarang persoalan atau berminat untuk menceburi diri dalam bisness mengenai produk ini boleh la menghubungi anak saya Amalina 013-9345973

4 comments:

  1. Salam...sampai berapa lama harus bergantung kepada grenfit ni?? kalo berhenti minum, adakah sembelit akan kembali atau saluran usus kita kembali pulih(sihat) slps bberapa tempoh mengambil Grenfit ni?

    ReplyDelete
  2. salam, greenfit membantu membersihkan saluran usus.... setelah beberapa kali mggunakan greenfit, bergantung kepada tahap masalah seseorang itu, ada yang pernah mencuba selama 3 bulan, ada yang mencuba selama satu bulan..... selepas itu, insyaAllah masalah seperti sembelit tidak mengangu diri... greenfit bukan sahaja untuk masalah sembelit sahaja, tetapi ia seperti suppliment untik badan kita, ia mengandungi aloe vera, spirulina, serat gandum, serbuk epal hijau yang bagus untuk kulit kita yg boleh membuatkan kita awek muda.... maaf andai saya tersalah bicara... tetapi untuk lebih jelas bolehla menghubungi anak saya AMALINA 013-9345973

    ReplyDelete
  3. Salam aidil adha Saza,
    Info yg bagus ni, insyaAllah jika ada keperluan, pasti akan mencubanya..

    ReplyDelete
  4. salam aidil adha juga utk wattie...
    cubalah klu nak tahu keberkesanan produk ini..:)

    ReplyDelete